sthlm with my love

Jag for till Stockholm igår med Sara & Elli. Vi shoppade och frös emellanåt men det var trevligt. Sen mötte vi upp Johan, Becka, Matilda, Christoffer & Peter och drog till kinaresturangen China Wang. Maten var inte ok, sushin var god och jag brukar inte gilla sushi så de va ju en trevlig överraskning. Dock var maten inte värd 158kr , och vattnet var inte värt 10kr! Jag fick en irriterad jävla chock när Matilda kom tillbaka och sa att vi skulle betala för vattnet men det är ju Stockholm, ellerhur? Sen påstod de att inte alla hade betalat! Uschåfy jag va så pissed så jag bara gick därifrån så fick de andra gå efter sen. Då träffade jag min kärlek, Harry Potter<3 haha inte just han, nej, utan konceptet, just detta fall i filmform! Som jag längtat och åh så bra den var! Jag tyckte det var synd att de inte fokuserade lite mer på Monsterögat dock, men det kanske kommer i nästa film, den allra sista filmen, som släpps i juli nästa år. I'm loning!

Nu ska jag käka frukost, sen sliter jag på jobbet!! Haha stå staty i 2 timmar, väldigt ansträngade? Kanske inte, men det är ju bland det mest uttråkande man kan göra.. nej nu försvinner jag, ikväll blir det utgång med bästa Ellinor! CYA!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: