första november.

Godmorgon världen, vilken underbar dag! haha eller. Jag vaknade för en och en halv timme sen typ och kände mig jäkla bra eftersom jag inte brukar vilja lämna sängen förns efter tolv ^^ Dagens planer är att träffa Marielle som jag inte har sett på typ två månader, helt sjukt! Sen så ska jag följa me Sara in till stan om jag hinner och senare ska jag förmodligen dricka med Elli & Carro men får se om de är på.. jag är jävligt på iaf! Sen imorgon får jag fan ta till att plugga!! Kom på nu att mitt svenskatal ska skickas in idag, men jag har inte tid att skriva det.. haha ser ni vad jag prioriterar? Inte bra, nej, men jag pallar inte med skolan speciellt inte på lovet.. Nu ska jag frächa upp mig för ännu en ny dag, som vi lever som att det var den sista.

2 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

det kan ju vara våran sista dag.. HAHA nej ja skojja fett hemskt! see u ikväll sweetie.<3

2010-11-01 @ 15:12:43
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

så kul att träffa dig!! min lilla partypingla. Tare lungt med spriten i veckan ;)

2010-11-03 @ 11:59:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: