en månad kvar!

I'm going home
Downhearted and hoping
I'm close to some new beginning
I know there's a reason for everything
That comes and goes


So many people are looking to me
To be strong and to fight, but I'm just surviving
And I may be weak but I'm never defeated

Inside my bones are cold and my heart breaks
But all the while something's keeping me safe and alive
Åh idag, äntligen!, har vi kommit igång med vår lilla verkstad i Exposalen :) Jag och Angelica har gjort tre färdiga armband, sex halvfärdiga och planerat några fler. Sen får det räcka haha! Vi har ju inte miljoner att slänga ut på ett obligatoriskt projekt, oavsett hur roligt det är! Hoppas att folk gillar vårt arbete och beställer. Jag kommer länka sidan man hittar våra armband och all information när vi har färdigställt allting :) Det är en månad kvar till jul förresten gott folk! Börja va snälla annars får ni inga julklappar eller pepparkakor!! :) Nu är det snart dags för Grey's Anatomy. Fråga mig inte varför jag kollar på den serien när jag hatar blod och sjukhus, jag tittar bort rätt så ofta om jag ska vara ärlig hehe. Serien är bra, så screw the rest of the fucking drama, k? hahaha. Bye bree.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: