å de e chill vettni

Jag ligger i sängen här, me en fin liten dator :) den e inte min som synd är, men jag märker verkligen hur härligt de skulle vara me en egen dator! Jag har aldrig haft en, för min pappa tycker inte att man ska ha en dator på sitt rum. Ändå har min bror fått ca tre stycken och min lillasyster på 11 bast får hem en på posten snart också som hon har tjänat genom att sälja Panda-tidningar.. jag förtjänar en dator, dessutom e jag arton, snart nitton. Så de står på min önskelista i år, hoppas pappa e snäll och ändrar sig :) Nu ska jag plugga lite, så lätt när man har en dator här brevid sig. Grymt bekvämt! Så puss puss

1 kommentarer
Alice säger:
http://alisss.blogg.se/

Japp! :D fin blogg du har :)

2010-12-01 @ 16:16:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: