26e november

Hej alla supersnälla sötnosar!
Godmorgon säger jag, för jag vakna precis haha. Kom ner och fick glögg och peppisar av mamma :) Jag och Elli sitter i varsit hem och taggar inför imorgon. Och det ska inte sluta som förra helgen, katastrof och pinsamt. Kommer nästan inte ihåg nånting haha men de är ju de man har sina vänner till? ;) shit asså.. Imorgon blir det Fame iaf, fira Becka med massa mysmänniskor och nån annan kan man ju skuffa bort i ett litet hörn. Jag ska ha kul som fan och ingen ska få förstöra min kväll, that's that. Innan krogen har jag lovat mamma att göra julfint hemma, städa, pyssla och pynta.. som jag älskar! Kanske bakar nånting också om jag känner mig snäll ;) Nu räcker det! Läs å njut

1 kommentarer
e 2 the llli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

''mysmänniskor'' hahah :P åååh de kommer bli rulans ikväll! <33

2010-11-27 @ 10:22:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: