you are so easy to dislike

Igår var jag hemma hos Becka. Vi grillade och snacka massamassa och umgick med gött folk. Idag åkte jag ner till stan för att köpa skor med systrarna men icke de inte. Sarisen hittade inga snygga dojjor, och då gåre ju inte.. då gick jag till Ida & Linn, som var på fotoutställning en bit från Carolina Rediviva. Där fanns det godis och cider och alla fick smaka haha :) Nu är jag hemma, 125 kr fattigare men ett puder rikare. Snart ska vi käka, fett hungrig as usual dagen efter (; Ikväller skulle jag träffa Elli men hon orkar inte :( så vi kommer inte ses på en vecka! :o Jag skrev precis på Christoffers gips me, "AKTA DIG FÖR POSTBILEN!", lite internt sådär.. har bröt ju handleden för att han försökte ge sig på en postlåda sämt som han är hahahhaha! Jag kanske träffar Carro ikväll :) hon e i Uppsala första gången på 10000 år, och de va ännu längre sen jag träffa tösen. Nu ska jag plugga lite (y)


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: