summer flow

Igår var det sjudundrande varmt, låg och dog i solen nästan. Efter jag firat Alvas konfirmation så åkte jag och Elli ut till stugan och grillade och mös med världens godaste vin! Eller iallafall det godaste jag har smakat, och det blire midsommarfylla på, verkligen! Med till P&L ska det också (y) Efter vi käkat gick vi ner till sjön, men vi kom inte ut på bryggan för vattnet har stigit nå enormt. Då gick vi tillbaka och började med skräckisarna, och den första filmen var inte rolig =( Närkontakt heter den. Den var alldeles för verklighetsbaserad för min & Elli's välmående.. Så när vi skulle titta på nästa skrämmis (The Uninvited) ville vi inte, så vi kollade på She's All That som lämpligt nog hade legat kvar i min DVD (som man måste ta med varje gång man ska ut dit, inte så high tec på landet). Idag så hämta pappa oss och så skjusta han in oss till stan och jag och Elli shoppade skor :D och jag köpte hårfärg också. Den enda som har hållit med mig om att min nuvarande hårfärg inte kan bli värre vad jag än slänger i för nåt är expediten på Kicks (y)


1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

HAHAH, expediten hahaha <3

2010-05-23 @ 18:43:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: