preparing for summer

Idag har Elin shoppat för 653,50 kr. Hon har köpt det ovanstående, två linnen på Cubus, ett armband och en top på New Yorker och en kjol på Gina. Imorgon ska hon köpa sommarlovskortet också! Sista sommaren hon kan använda det.. Nu väntar hon på att Linn ska komma, för Linn ska sova hos Elin :) Hon fick veta att hon har MVG i bild också :D Men hon fick inte MVG i Engelska B, tror hon i alla fall, för hon fick bara VG på nationella. Nu ska Elin gå ut i solen. Heeeerrå. (ibland har man bara mindre roligt)


2 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

Åhå! jag diggar verkligen att marin-modet är inne! MäH ÅÅÅH JAG VILL OXÅ HA MVG I BILD :(:(känns som jag kämpar som en tant i trädgården med alla ämnen men ändå får marielle bara VG+ ;/ jag kanske kan titta förbi dig o linn ikväll? Puss!!!

2010-05-31 @ 17:15:14
BLOGGSVAR säger:

Me 2! aa jag vet gumman, så äre typ för mig också >.< ja det kan du göra :D får du träffa en av mina skåningar också! puss

2010-05-31 @ 17:29:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: