PEACE ☮UT

now they're gone.
Det är en månad kvar till peace and love, och jag väntar fortfarande på beskedet om husvagnscamping. Sommarn står och trampar en på tårna lite också, lite irriterande hur den inte kan bestämma sig vilken temeratur den ska hålla. Men nu äre fint väder, däremot inte så varmt. Idag är planerna att åka till sommarstugan, kanske uträtta lite ärenden istan också. Elli och Saras plan idag avgår 13.20 från Arlanda, och jag såg dem precis åka iväg härifrån. Lite ensamt det kommer bli, ingen att tjata på om att man behöver datorn osv. Jaja, på skolavslutningen ska vi ut på krogen iaf :) Jag, Linda & Becca. Jag försöker övertala Ida & Linn me. Kanske det går, kanske inte. Nu blire frulle. Ciao!

2 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

men nu när dom inte är där har du kanske mer tid för mig? =)

2010-05-30 @ 14:28:08
BLOGGSVAR säger:

ja men såklart! :D och så äre sommarlov me, ingen klagan som har rätt att uttryckas egentligen :)

2010-05-30 @ 22:42:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: