på med slingmössan!

Aaa. Nu äre så att lille Elin färga håret när hon kom hem i natt. det gick ju bra att dra ut slingor tills jag kom till bakhuvet, där jag fick improvisera lite hål. Ajjjja. Nu sere förjävligt ut iaf, eftersom jag sköljde ut färgen för tidigt. Men jag lägger i en ljusbrun så det röda och orangea och gula och fula försvinner haha! Och måste tacka P också för att du hämtade mig i stan igår!! Nu ska min kusin konfirmeras, så iväg till kyrkan blire för min del, sen Vattholma för smörgåstårta :) Elli du måste vakna nu också.!

1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

hahaha lääängtar tills jag får se håret ikvälll!, & du måste sätta på din mobil elin <3.

2010-05-22 @ 15:46:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: