mosquito bite

Det är 30,4 grader på mitt rum, och det är tjugomiljoner mygg utanför fönstret.

Visst är det härligt att sommarn äntligen är här? När jag åkte buss idag så rann det från hårfästet, och det var olidligt. Men ärligt från hjärtat så svettas jag hellre som en snögubbe i Egypten än fryser som vi alla gjorde denna vinter. Det finns ingen rätt till att klaga på lösningen till våra klagomål för några -till och med bara- veckor sen. Så jag tackar och tar som det heter, så äre bara å slänga in sig i en kalldusch om det blir för jobbigt.

Så idag har jag varit i skolan, fast mest suttit i solen och inte gjort nåt vettigt. Sanna var på besök också, trevligt att träffa henne igen har saknat bruden!! Sen när jag kom hem har jag bara läst. Jag tänkte sätta mig i solen och njuta med boken, men jag kände att jag skulle tillfredställa myggorna alldeles för mycket för att det ska falla mig i smaken. Fy fan va myggit det är runt mig. Det räcker med att vara ute 1 minut så har du 10 myggbett, och jag överdriver inte eftersom ja har bevis. Man skulle ju kunna tro att myggorna håller sig borta i solens strålar men helvete heller. De är desperata efter blod de små jävlarna..
Nu ska jag ta en dusch, en kall en.

Ciao!


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: