life's cruel

Då var helgen vecka nånting över. Det har vart ett skönt avslut på en jobbig vecka, och jag har inte pluggat alls. I fredags vart de birabärsande hos Danne med glada människor och mina älskade skåningar Ida & Linn :) Ida vart trött så hon drog hem med sista bussen men jag och Linn däremot va pigga som svin och hade askul me å dunka reggae som Danne hatar xD vi tog första bussen hem dagen efter, däcka i sängen hemma först vid åttasnåret på morgonkvisten. Sen när jag kände för att vakna(runt tre) så fräscha jag upp mig lite(lite verkligen haha) sen åkte jag till moskén för att be så såg jag Vattholma elevhem och kom på att Linn & Ida bor ju där! Så jag gick dit istället. Idag har jag solat och Ida har varit här och vi har tittat på film och käkat glass å suttit ute i solen tills den gick i moln. Nu har jag ångest med concideration for schuul.. skönt med flygar-dagarna nästa vecka dock, slipper man va bakis i skolan på torsdag haha. De e ju trafiktema på VIP, ni kommer se mig i grönt, för de e singlarnas färg ^^. Naj nu blir det lite pluggande. Hope I'll see y'all soonisch


3 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

HAHAHAHAHA SNIGLARNAS FÄRG HAHAHA!

2010-05-10 @ 22:32:08
BLOGGSVAR säger:

hahaha men jag menade ju sinlgarnas! x'D

2010-05-10 @ 22:33:06
BLOGGSVAR säger:

singlarnas*



(kan man få de rätt eller???)

2010-05-10 @ 22:34:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: