hellre tokig än tråkig

Måndag.
Första dagen på veckan och jag känner att jag lever mitt liv, även om jag hade kunnat haft det lite roligare än att sitta på lektioner och tänka på hur fattig jag är. Men vafan det är väl en del av livet de me, och efter regn kommer solsken ;) dessutom så lämnade jag in ett par kvarglömda kandskar hos Jill i receptionen, och karman ställde fram en kopp från Avat's rätt framför ögonen. 3 kr = godis till mig och Becka :) Vi två var också väldans finurliga med att titta på filmen istället för att läsa boken på engelskan, The Wave. Trodde vi i alla fall. Vi fick se den på lektionen idag och gissa vad hon säger? Eftersom det skiljer sig från boken och filmen så kommer jag att märka vilka som inte läst den och då får man IG i kursen. Så det var min plan i eftermiddag, att läsa. Men icke sa Elin. Det blev svenska hollywoodfruar istället såklart. Jag tränade också med Amelie efter skolan, sånt där gympa-pass på friskis. Det ända jag tänkte på var hur folk skulle reagera ifall man framförhöll sig på det viset på krogen. Värsta dansnumret hahaha!!! Nu ligger kissen å spinner här brevid så jag ska väl masa mig iväg för å gosa lite. Ciao!


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: