du är fortfarande enastående och unik

how is it that when you have a cold, you get all feverish and hot?

höhö. här sitter man då, sjuk och för täskig. två samhällsprov imorgon och jag måste skriva ut mina instuderingsfrågor med skrivaren som vägrar mata ut papper.. det är ju så typsikt mig att alltid vara ute i sista sekunden, kanske sara kan vara bussig och trycka ut det i skolan? (tänka sig att hon ringer precis efter jag skrev det där och sa att hon kunde görat, min änglasyster) usch vad jag inte diggar den korta tiden vi har kvar i skolan. viiisst jag längtar efter ledigheten, men eftersom jag varit så skoltrött detta året så äre taskigt mycket att ta igen.. som tur är så har jag trean på mig att kompletera ifall det skulle vara nödvändigt vill säga.. jag kan inte fatta hur jag kunde gå från att vara missnöjd med ett VG till att nöja mig med ett G på så kort tid. antar att skolan verkligen tär på en tillslut. jag har i alla fall aldrig nånsin haft så dåliga betyg som jag kommer få på dessa kurser.. som tur är finns det hopp för MVG i engelska B, fast bara om jag får det på nationella. pang där kom pressen tillbaka liksom.. aaaeääj usch nu ska jag sluta negativera mig. solen skiner, det är snart sommarlov(det sista) med Peace & Love, Gotland, URF och underbara människor. Livet löser sig. Jag kommer se till att få det jag vill ha, det ska ni ha klart för er.
och så var jag bara tvungen att ta kort på min även till synes nomnommiga lunch

mmmmm krabba

1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

mummmsssss bästakrabba <3

2010-05-18 @ 20:06:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: