you took something perfect

and painted it red


Det är drygt att vara sjuk, men det är väl inte nytt för någon antar jag. Men imorgon pallrar jag mig nog till skolan, måste fixa nytt ID-kort efter skolan bl.a. Ingen utgång i alla fall! En grej som jag kom på också, att Eclipse har premiär 30nde juni, during Peace & Love med andra ord! Och jag har sett båda tidigare filmer på premiären så jag tänker inte missa denna. Det får bli bio i Borlänge, that's a first! :D Sen på tal om bio så har Flickan från ovan biopremiär 31 mars! Jag, Linn och Sara (plus fler säkert) kommer sitta mitten mitten på premiären där också! När jag hörde att de gjort film på den underbara boken (som jag läste för hundra år sen så jag kommer inte ihåg så mycket, fast ändå jättemycket) blev jag helt extatisk! Nu ska jag sova. God eftermiddag :*







1 kommentarer
Marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

Hihi ofta du ozå lyssnar på Daniel Merryweather ^^

vad var/är du för sjuk då gumman ? <3

2010-03-09 @ 17:48:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: