for you I'd bleed myself dry


Det har varit en jobbig dag i skolan idag. Jag dissade min första lektion, segade igenom GK:n, mådde lite bättre med lunchen i magen och försökte vara duktig på expon. Vi va ju ut igår, jag & Becca & Angie m.fl. och det var supertrevligt verkligen! Vi var ju "väldigt viktiga personer" på Kalas och fick mat och fina priser i baren. Jag köpte bara öl haha. Fråga inte hur många dock ;P Jag var på happyhappy-humör hela kvällen och dansa och for upp och ner på högtalarna, men det enda man ser i videon som Kalas gjort är att jag står och smsar. Två gånger, och jag rörde knappt mobilen igår så de tajmade alldeles för perfekt känner jag (y) En ynka vimmelbild blev det också, thank god for that. Jag avskyr att se mig själv dagen efter runt om på fejjan och bilddagboken. UNTAG UNTAG eller hur det nu var? haha. Och vad man saknar sommaren! Peace and Love, och Coldplay!!! Nu har jag i alla fall förberett mig en bit med Peace and Love 2010- och Uppsala Reggaefestivalbiljett kirrat! =D


OKEJ, OH MY GOD! Linn kommenterade precis en av mina bilder som jag lagt upp på henne, KOLLA BAKGRUNDSVARELSEN!

Jag blev asrädd! Fast inte som på maskeraden i lördags haha, när det var en brud som klätt ut sig till Scream! xD Asså jag skrek och viftade med armarna, och jag var livrädd. hahahaha de skrattade som fan åt mig :(

funderar på att skolka imorgon, om detta förbaskade vädret väljer att stanna.

1 kommentarer
marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

vadå spelade de in en video eller? :p



hahah läskig sak där bak!!



sv: joo jag måste till skolan, har redovisning "/

2010-03-04 @ 21:55:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: