tjugotredje.

åååh jag har blivit så dålig på att uppdatera! men vi skyller på vädret hihi.

Helgen snabbt: Fredag, Linneas Tomas fyllde ju 20, det var kul tills det tog slut. Vi missade precis bussen så fick vänta 45 min på nästa. I stan blev det donken och träffa en dryg tjej (orkar verkligen inte dra upp historien igen) som förtjänade ett redigt kok stryk, men blev haffad av polisen istället haha grattis tjejen, det har du verkligen förtjänat :) Lördag blev de mys bara. Söndag ville man bokstavligen ta livet av sg efter att ha fått sig en glimt av vad som försiggår utanför fönstret. Snöstorm, inte min kopp om man säger så..
Idag har jag varit i skolan. Vi har ju temavecka nu och ska samarbeta med ettorna. tjohooo! yes! eller inte.. verkligen inte när gruppens ettor drar hem. loseeeeers. Närå nu e ja dum, men inte ok asså! Nu äre 45 minuter kvar till mina desperata jävlar :)


puss


1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

ne ja vill inte heller ha snöstorm i min kopp. då kan ju kaffet bli kallt. inte kuuuuuul...

2010-03-23 @ 22:38:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: