such a beautiful disaster

funderar starkt på en ny design, men jädrans photoshop vill ju inte fungera.
måste uppdatera också känner jag.. så här kommer ett försök.

Pengaflöde är lika med minus. Idag har jag mått piss på morgnen och jag pmsar lite då och då, men nu känns allt bättre. Jag frågade Uno om jag (och det som finns kvar av min grupp) fick strunta i Vattenfallprojektet -eftersom gruppen nyligen splittras och vi måste börja om från scratch och med tanke på att det bara är en månad kvar så blir det stressigt att komma upp med ett presentabelt förslag- och göra ett förslag för skolans solgård istället, men naj! Typiskt värre. Imorgon är det fredag och då ska jag på 20årsfest i Sävja! Linneas boy fyller år idag, grattis! Desvärre tack vare min ekonomi så blir det klart i skallen och förmodligen blir det jag som får hålla koll haha. Sen resten av helgen är ännu obestämd exept att jag kanske ska träffa en person som hörde av sig igår kväll och vill komma till Uppsala, so lets see shall we not (:


bye,


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: