bring me some flowers, brandon

Elin(jag) är hemma idag, och det är inte på grund av vädret (som visade sig bli perfekt idag) utan min lite mindre perfekta hals. jag hoppas att min grupp håller sig i kragen och får mycket gjort idag på expon! :) nu sitter jag och lyssnar på mina babes & mördare medans jag letar efter videon från Kalas i onsdags. Linda visade mig den igår, men jag kan inte hitta den nånstans! Hon får visa mig den sen. Ikväll har jag inte så mycket planerat. Kanske äntligen ta och träffa Marielle, om hon vill(och orkar, sjukling! krya på dig<3). Vi får se helt enkelt ^.^

Jag har för övrigt gått och kärat ner mig i industrial piercing som jag tänker låta snyggingen på Darkwell fixa, när jag har pengar! Jag har också hittat en elin-ig stav me, fast från USA, palla frakten ;p Menmen..

HAHA-hahaa det roligaste jag hörde igår, mitt under snöstormen, på väg hem i bilen på radion; "Nu är våren här!" MY ASS! Jag har sååå tröttnat på denna kyla och förbaskade jävla kukhärliga snön! FÖRSVINN :(



Nu ska jag gräva ner mig i en bok eller nåt, sen om halsen tillåter accepterar jag vad kvällen har att erbjuda.



take care


1 kommentarer
ANGELICA säger:
http://angelicabe.blogg.se/

oja <3



göregöregöre! :D

2010-03-05 @ 19:54:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: