Elin, Carro, Elli

Auu jag orkar inte ens skriva egentligen. Iaf. Veckan har bestått av kompletering och jag har vart duktig enligt mig själv, och jag får MVG i mediekommunikation nu också även fast jag bara gjorde 1 av de 3 uppgifter  jag skulle göra vilket betyder att jag måste gjort den uppgiften jävligt bra :D Vi firade sommarlov på riktigt i torsdags. Det var jag, Elli och Carro i Källparken sen kom massa folk så drog vi vidare till Fjärilsparken och trevligt hade vi det som tusan. Det jag kommer ihåg i alla fall. Jag hade tunna strumpbyxor på mig också så gräset liksom gick igenom och såklart fick jag eksem, since i'm allergic. Nu har jag mobil igen, samma nummer, inte den snyggingen jag har skickat efter utan en skitmobil som inte ens ringer när det ringer. Fetdryg. Nu ska jag käka frukost, så ciao!


1 kommentarer
Becca säger:
http://rroos,blogg,se

Sv; han ska jobba i Vadstena, de ligger i småland typ:'(

2010-06-12 @ 17:42:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: