tjugosjätte.

ja ni. gårdagen var kanon, förutom endel händelser på  finalen av kvällen men som man kanske kan bortse ifrån förhoppningsvis. kom hem klockan åtta i morse och har sovit några timmar. baksmällan kom fan innan jag somnade tror jag så jag mår relativt bra nu dessutom tog jag en resorb innan jag gick och la mig. jag tog med mig min kamera också, men jag glömde att sätta i minneskortet! smart tjej. men några bilder blev det med mobilen iaf, de dyker upp på facebook imorn. nu ska jag tagga till stan, jossan har krogenpremiär idag!



Ciaoaoao

2 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

fy vad jag hatar det där! hänt mig massa gånger, släpar med kameran helt i onödan. aja, din kamera på mobilen är ju säker asbra så.. =)

2010-06-27 @ 11:59:29
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

ja fetdrygt äre! joråå den duger :D bilderna är på väg upp as we speak(eller, as i write.. w/e) ;)

2010-06-27 @ 15:45:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: