stress i onödan.

home at last. Vi åkte ju (alldeles för)tidigt till skutskär för att sedan ta en buss från stationen till centrum för att hinna med en annan buss till själva Rullsand. Självklart är bussen försenad tio minuter vilket resulterar i att vi missar bussen till sanden&stranden, och vi sätter oss ner surt på gräset. (jag måste ju packa upp min handduk först eftersom jag inte vill få knottriga och kiliga ben) sen så får vi för oss att gå å kolla i affären, och en jävla överraskning vi fick när det var halva priset på hela sortimentet så vi storshoppade på ica! (hm, en sån där grej som låter bättre i huvet..) haha nej men jag köpte en deo och ny dove summerglow sen så delade vi på ett glasspaket också. Tillslut kom vi fram, och i början vare inte värt besaväret, "ente alls!" (haha :D) men efter ett tag så ville solen visa sig. Låg jag och dog i värmen? -Nej. Det blåste kallt så det var behagligt. De e ju då man inte märker att man bränner sig (y) baksidan av mina ben gillar inte solen för tillfället. Tillbaka så liftade vi till stationen, och fick vänta på tåget en timme för tänka sig att det också skulle vara försenat. Haha dagen har bjudit på oväntade händelser..




0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: