midsommarafton

firas i öregrund, såklart. med underbara människor, såklart.

Jag har precis fönat håret. Det blir lockigt till min nya rosa klänning, om jag orkar. Vet inte vilka lockar än däremot. Planerna blir som så att jag, Sara och Christoffer drar in till stan till tolv och möter upp Tobbe, Elli och Carro(?) och så köper vi en sallad från Cupido och sen tar vi bussen ut mot kusten helt enkelt. Jag är grymt taggad, däremot måste jag akta mig från solen för min febriga bränna på rygg och ben har inte velat lägga sig än.. awesomeness eller nåt. Jag har inte tid att blogga mer nu, vill bara önska alla en fin midsommar! Ta hand om varandra, gör inget som jag skulle gjort osv.

Ciao!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: