lessons of life

ahshit. har vart igång varje dag tills dagen denna, som jag har sovit bort i stort sett. kan ju börja med onsdag, då vi fick sommarlov. ut på krogen blev det med mina brudar, och vad som hände där vill jag inte ta upp. hade förvisso roligt såklart men har lärt mig vissa grejer. aspackad när pappa kom och hämtade mig klockan halv fyra på stationen eftersom att jag -utan tanke på att han skulle upp och jobba dagen efter- ringde honom när jag insett färdigt att bussarna slutat gått. men de va tur att jag inte liftade som förra avsluningen. så fick jag några timmars sömn, och så väcks jag av alarmet som jag ställt. jag skulle hjälpa mormor och morfar att shoppa ny inredning till min utvecklingsstörda morbror som har flyttat. jag fick bestämma helt själv fett värt, om jag inte hade vart så jääädrans bakis vilket gammelpäronen märkte tror jag, för jag gick och gäspade hela tiden haha. jag fick 500 kr för "besväret" vilket gjorde att jag kände mig till besvär eftersom jag har svårt att ta emot pengar när jag hjälper till med något som jag älskar. aja. sen åkte jag hem och sov, och så vaknade jag i timing till att sara och elli kom hem :D så jag hälsade på dem, elli åkte hem och jag och sara somnade.

så i fredags tog jag chilltabletten på förmiddagen sen åkte jag hem till micha och ralle och umgicks med dem, elli och ölen sen drog vi ner på stan och hade mys på bryggan i stadsparken. jag och elli ville verkligen åka karusell på fyrisfestivalen men precis när vi tänkte gå dit så stänger de :( vi drog till BK och käkade, sen sov jag hos elli.

och lördag. ellis lillebror fyllde år så de firades, och jag och elli gick ut och sola sen åkte jag hem och fixade mig inför kvällen då vi skulle till josefin i min klass och fira henne och lollo från klassen. jag och elli tog norrtäljebussen med tobbe och ayo, och det var supernajs hos jossi med egen festlokal på gården och öppen bar med flötegröt (som jag måste ha receptet på!!) och sangria :) vi somnar i hennes frigge och sover typ 3 timmar innan det var dags att gå till bussen, typ 3 km tror jag, fast efter 1 km så liftade vi av en äldre dam haha. sen åkte jag hem till elli och vi satt i solen ett tag innan jag åkte hem och däcka. sen berättade jag för pappa att jag tappat min mobil nånstans -såklart- :( så nu har jag köpt en ny, och pappa har spärrat mitt kort -igen. jag kommer ha samma nummer men ingens nummer, men det löser sig väl. det har i alla fall varit en rolig start på sommarlovet, även fast jag måste till skolan imorgon :( nu ska jag titta på film. Kärlek på menyn rullar på kanal tre om tio.

3 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

vilken köppte du :o? <3

2010-06-06 @ 22:09:56
Becca säger:
http://rroos.blogg.se/

sv; yes that's true :)

2010-06-08 @ 12:10:50
BLOGGSVAR säger:

de blidde en Sony Ericsson Vivaz Pro, en svarting :)

2010-06-09 @ 00:25:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: