de hade vart skönt me lite sol

Igår var jag och fikade med Linda. En efter en droppade det in människor först Sara och Christoffer och sen Becca :) Det var gosigt och vi pratade om allt möjligt! Becca ville inte vara med på bild. Det vill hon aldrig längre?! :o what's up with that bexxi? Jag tog i alla fall en panoramabild på sara och christoffer fast ingen ser speciellt glad ut, men jag publicerar endå mohaha! Jag köpte en camoflaugehood igår också! Tyckte den va butch, precis som jag? höhöh idag ska jag worka out med ellenore och sara, fast ellie loggar aldrig in på facebook nån gång miss jag har inga pengar på mobilen ;o haha.


2 kommentarer
;D säger:

Jag e jätteglad ju ! ;B Bara att de inte syns bakom min hand

2010-06-24 @ 09:20:38
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

haha ye okee ^^

2010-06-24 @ 09:23:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: