20juni

nu är det bara en vecka kvar till peace and love och jag har redan börjat packa haha. att glömma viktiga saker är tillhör min vardag och att vara ute i sista minuten är typ min grej liksom, så jag bryter mönstret! nån som har nåt tips på vad man absolut inte får glömma ta med sig till en festival? förutom biljetten förstås. jag är snart klar med packlistan, men det kommer säkert vara minst lika mycket som jag kommer lägga till än vad som redan står. åh det känns härligt dethär, och med midsommar precis innan kan det inte bli fel.

peace

2 kommentarer
ANGELICA säger:
http://angelicabe.blogg.se/

Resorb! Stövlar! Regnjacka! In case.. hmm, sovsäck, kudde, strumpor, underkläder, kläder, alvedon, plåster, torrschampoo, våtservetter... aah det är väl nästan allt :D<3

2010-06-21 @ 17:43:19
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

ah tack! torrschampoo och våtservetter läggs till, resten står redan på listan ^^ va ha hänt med bloggtorkan förresten? o.O <3

2010-06-21 @ 18:19:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: