summerbreeze during winterfreeze

Idag fyller min lillasyster Malin 11 år, så jag och sara tog med henne på kinaresturang och gav henne vår present. Tre ögonskuggor och glitterspray. Som konståkerska äre väldans uppskattat :) Vi överraska henne också med bananasplit! Jag själv hatar banan, men hon gillat så de e tummen upp. Innan gick jag och twin på stan med Felicia och jag köpte tre nagellack, ögonskugga, eyeliner, bronzepowder och en tröja och hjälp va mycket det blev när jag tänkte efter.. Oopsi. Vi tog en fika på Café Linné Hörnan också. Gottigott. Imorgon äre Avatar som gäller och jag är sjukt taggad och har jävligt höga förväntningar så hoppas att jag blir nöjd =) Mina nya nagellack är grymt snygga btw. Nu ska jag tare lugna med en bok kanske? Mmm Eclipse för andra gången (y)



var rädda om varandra

1 kommentarer
Marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

wiii avatar! jag försöker hålla mina förväntningar "neutralt" för att inte bli besviken ;)

2010-01-04 @ 13:37:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: