run along, sadness. u aren't welcome

skulle aldrig dra dig över den falska kammen.
jag har till och med svårt att göra det nu.
så får man fråga vad som gör det värt det?


Idag har det varit chill(?) i skolan. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men det har varit en skön dag =) Hade andra lektionen Grafisk Illustration idag också. Det är riktigt roligt! Jag illustrerade två personer som håller hand, endast konturer än så länge, kan lägga upp den sen kanske hehe. Ida satt me mig på den lektionen och så skulle jag precis börja illustrera henne men då slutade vi. Skönt att inte tänka på tiden, och kul att man för en gång skull inte vill hem :o Efter skolan så träffade jag Sara på stan och sen gick vi till donken där Linn & Ida käkade. Sen presenterade jag dem för Storken<3 vilket nu ska bli deras stammisställe =D (nog mest pga rökrummet inte sant? ^^) Nu e jag hemma, och Elli kommer hit ikväll och ska sova här! Hon ska följa Saras dag imorgon och fotografera henne hela dagen(fotoläxa). Tur att hon inte tar mig haha som alla vet så är kameran inte min bästa vän. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.. förrutom att jag har gått hela dagen och trott att det var onsdag xD har till och med skrivit 20/1 på alla mina skoluppgifter hahaha. Jaja. nu ska jag kanske läsa lite. Har kommit in i boken igen och den är ju såå mysig :)




kom ihåg att tänka på andras känslor,
och inte bara dina.


Hihi, gruppmöte ftw!

1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

HAHAHAAHAHAHAH gruppmöte eliiiiin



<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-20 @ 10:39:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: