nolltio

Nu är det nya året här och det känns som ett år fyllt med möjligheter. Det här året kommer att bli så jävla bra! Fylla myndig, om 39 dagar för att vara exakt (eftersom jag är stornörden själv och har nedräkning här till vänster jao)
Igår var awesome btw! Vi spelade sms-roulette haha så ni som fick knasmeddelanden vet nu varför ;) Vi var hemma hos Elli och åt fulländad middag, dvs förrätt varmrätt och efterrätt. Fast efterrätten(panacotta) hann vi inte äta innan vi var tvugna att dra ner till slottsbacken. Bussen var helt proppad, och det var staden också! Vi försvann ett tag från Sara och Becca så jag och Elli började gå uppför. Jävla retards som kastar smällare ner för backen rakt på kön av människor! Så grymt lack jag blev! Jag och Elli fick springa bort från stigen rakt ut i snön för att inte bli av med fötterna. Men polisen kom haha grattis (y) Man försökte ringa sina vänner också fast det var helt fullt på linjen, fick tag på några få bara :( Vi träffa Sammy & co. me! trevlarns som alltid =) Så mitt nyår blev väldigt bra och bäst, hoppas ni hade det lika trevligt :* Bilder kommer väl sen antar jag, annars finns de på facebook. Lite planer för detta år är redan satta också. Tex bio på måndag med Sara, Elli & Marre. SUPERFUN!


2 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

WOHO, hoppas filmen e' lika grym som de sägs.



<3<3

2010-01-01 @ 15:51:50
Marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

wiiiho :D alla sägs ju vara störtkära i den ^^

2010-01-02 @ 02:49:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: