Ja, jag tror på karma

man får det man förtjänar ellerhur? Visst äre väl så. Sjukt irriterande men vafan ska man göra? Whina och sura ner sig, skulle inte tro de va. Men vad gör man när gränsen är nådd? Vad gör man när man inte orkar mer? True pain & true tears ofc. Och jag bara flabbar vet inte ens vad jag skriver eller vill få fram/ut/förmedla blalalalala. usch.



Idag har Malin tävling igen. Lycka till gumman!
Får se om jag orkar komma och kolla. Men klart att jag vill ju.
Får se får se får se. Jag mår bra i alla fall. Man ska inte klaga så länge det finns människor runt omkring en som ställer upp och bryr sig, för det är väl endå det enda som betyder något i slutändan. Vad är det man vill ha liksom? Jag vet vad jag vill, och alla som känner mig vet vad jag värdesätter.

3 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

<3<3<3 gumman, allt fixar sig! älskardig!

2010-01-23 @ 13:23:28
e.t säger:

Sjukt duktig tjej det där.

Håller mer ellinor

<3

2010-01-23 @ 20:34:45
flisan<3:D säger:
http://flisssi.blogg.se/

åh vill vara lika duktig som malin på att åka haha jag akn knappt stå på skridskor XD

2010-02-27 @ 10:29:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: