it's TIME

Åhhha ser ni va fint de matchar? De e så man blir kär ju :') Jag och pappa satt precis och fyllde i försäkringspapprena till denna skönhet eftersom jag blev av med den för ungefär hundra år sen. Får verkligen tjata sönder rösten för att få lite fart på det här.. kameraväskan blev jag inte av med iaf för den hade jag inte hunnit köpa än(haha suck on that you thief) eftersom mitt förhållande till denna röding endast varade i en ynka månad </3

Och gårdagen... ja det var ju askalas ett tag ungefär fram till tolvslaget exakt. Vad exakt som hände orkar jag inte gå in på men en sak jag har lärt mig är att alltid gå på magkänslan. Men grattis till Micha iaf hoppas du hade det bäst igår! Det är ju det som betyder nåt liksom. Hon fick SANNING ELLER KONSEKVENS-spel av mig och Sara haha synd att vi inte hann spela. Jag åkte på "efterfest" sen iaf med Jenny, Sandra, Sandra, Matilda & Lisa, eller ja, vi(jag och Jenny) satt inne på toan hela tiden och pratade så pass länge att Jennys ragg drog xD hahah sen så blev det kutakuta till sista bussen hem. Vafan skulle man gjort om man inte hunnit med den? Gått tillbaka till boysen på efterfesten kanske? Aja inte att tänka på när man kom hem ju. Idag ska jag försöka få me Sara på stan och fylla i alla uppgifter som behövs för att kunna få nytt smink på försäkringen (samma som jag får en ny kamera på, så ni kan ju förstå varför jag är). Sov vidare ni som festade arslet av er igår, för mig blev det ganska lungt av olika anledningar, men det är skönt att va tjejen me koll ibland också ^^

 

Stora långvariga kramar till er som behöver,
ni andra får en puss :*


5 kommentarer
ANGELICA säger:
http://angelicabe.blogg.se/

Jag med! Men jag tror denna kommer bli grym! :)<3

2010-01-17 @ 13:19:47
BLOGGSVAR säger:

du det VET ja! Sommar 010 oslagbar? it may BE asså =D

<3

2010-01-17 @ 13:43:46
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

har sovit typ 4 timmar & är as trött men kan inte sova?.. haha jag behöver en kram.. <3

2010-01-17 @ 18:52:46
BLOGGSVAR säger:

KRAAAAAAAAAM!!!!!! <3

2010-01-18 @ 08:28:54
marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

najsbajs att du får tillbaka den.. FINALLY

2010-01-18 @ 22:14:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: