in need of a hug

Nu sitter man och illustrerar grafiskt och jag som längtat till denna lektion känner ingen lust över huvud taget att sitta kvar i skolan en jävla sekund till. Jag ska börja illustrera mitt ord oändligt idag och jag har väl några idéer.. eller snarare en idé som jag helt enkelt kör på. jagpallarinte. Burkar man inte bli gladare när solen gör längre besök?
Och varför kan man inte sluta man bry sig om människor som helt klart inte bryr sig ett dugg i retur? Ibland hatar jag mig, för jag mår inte bra av att vara mig själv.


Vill bara nämna också att den "grejen" som slängde ner vovven från bron inte är mänsklig, och att han & hans omänskliga "vänner" borde få chansen att friskna till i huvet så de inser vafan de gjort och leva med det resten av sina liv! FYhelvete va arg jag blev och fortfarande är och kommer vara jävligt långt framöver. Det där var utanför mina ramar, jag kan inte ens hantera det.

1 kommentarer
marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

O.o kram

prata med mig på bussen imorgon <3

2010-01-26 @ 22:51:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: