I'm weird 'cause I hate goodbyes


Jag strävar efter en lugn kväll framför TV:n och klockan nio laddar kanal 5 med Scream. Jag och Sara såg trean för inte så länge sen, så hm. Fireflies in the garden visas ju också samma tid på TV1000+1, och den har jag ju inte sett så den blir det antagligen. Bara därför så shufflar jag till Owl City's Fireflies, vilken e jävligt skön. Tack Angie för inspirationen till denna grupp, lik'em alot! =) Hoppas ni hade ösröj utan mig igår! Sara och Elli hade kul i hålan iaf verkar det som! Härligt tjejer, nästa gång är jag på ;) Och imorgon ska jag ta mig en fika med mysiga tjejer som man inte träffat på 2 månader?!? ojsan & shit! Sen börjar skolan... mindre mysigt, men man måste ju bli klar me skiten så man kan få börja leva på riktigt och tjäna pengar. Halvan avklarat ju! Måste också komma ihåg att hämta ut biljetterna till Snabba Cash som vi ska se på fredag! Haha glömde på första reservationen men som tur var hade ingen snott våra platser (y) Karma eller? För jag är ju snäller ;) Nu håller jag på å skaver bort allt mitt nagellack vilket nog tyder på att de vill bli nymålade. Marinblått får det bli, och jag berättar det för er eftersom ni bryr er sååå mycket om vilken färg jag har på mina naglar visst? ^^ Hahaha men jag tycker sånt e kul, ge nagelvård till vänner och måla och massera. =P Nu(vilket innebär om ca halvtimman hihi) ska jag kila iväg från datorn ett slag och göra annat.



Don't forget to show your love
& love like you've never been hurt.

1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

i looooove you

2010-01-10 @ 21:00:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: