I really feel this year is for me

Nyvaken för ca en timma sen. Vaknade av att hela familjen satt på nedre plan och spelade Buzz för fulla livet! Nu ploppa det till på facebook-chatten. Marielle skrev =D Fast det är lite irriterande att blogg knasar ihop sig för det blir knas när jag skriver. Orkar inte förklara (och tro mig, ni skulle inte orka läsa heller och när isf så skulle ni inte ha brytt er i slutändan heller. hah) men det har något med facebook att göra e ja rädd "/ Menmen vad är livet utan lite svårigheter? ^^ Idag ska jag och Sara vara duktiga och hurtiga och träna =) sen har jag ingen aning faktiskt. Igår på kvällen så släckte jag alla mina lampor i rummet och tände ljus i varenda skrymsle och hörn, och så låg jag och läste Eclipse. Det är lite pinsamt att jag glömt bort lite av vad som händer i den boken när det var den jag gillade bäst att alla fyra (eller, jag velade mellan trean och fyran, jaja sak samma). Men nu börjar det komma tillbaka och även fast jag redan läst den så sjunker jag in i den som förr. Det var supermysigt iallafall och jag märkte inte klockan som rusade iväg förrän kvart i elva så då går jag ner och poppar popcorn för jag och Sara skulle kolla på film klockan elva. The Dead Girl hette den, vi kolla aldrig klart den verka dryg. Nu frågar Marre om vi kan åka skridskor! Kanonkul jue! Någon som har skridskor att låna? Tyvärr så har jag inte samma storlek som min isprinsessa till lillasyster.. Nästa år Marre! Lätt som helium! Nu kom jag på att jag vill träffa Marie idag! (för er som inte vet är hon min föredetta granne som flyttat till stan, hon e som en extramamma för mig) Hon har tydligen skaffat ett komplicerat förhållande! Facebook, där får man reda på ALLT! ;)


Puss mina kära och mindre kära. jag känner mig glad idag!

3 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

det var fett längesen vi träffade marie.. !

2010-01-06 @ 15:40:46
Marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

wiiii good!! :D du jag sara och malin får ta och åka lite så får malin lära oss ngr knep ;)

BRA att du känner dig glad :D jag med faktiskt ^^

2010-01-06 @ 15:58:25
Becca säger:
http://rroos.blogg.se/

Sv; jag gick med mamma, den var skit bra:P

puss

2010-01-06 @ 17:48:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: