Dan före dagarna

och jag är hemma. "Sjuk" skulle jag väl inte säga, jag har faktiskt ont i huvudet och förkyld, men jag måste verkligen hinna ikapp i skolan nu. Fy vad jag inte gillar mitt engagemang den senaste tiden. Har typ 100 grejer att göra.. I helgen så sker endel så att jag själv kan avgöra att jag inte skulle hunnit (eller orkat) med läxor. Imorgon har Linnea fest och på lördag så blir det förhoppningsvis födelsedagskalas för Becca men i alla fall mysmiddag med hennes närmaste =) Om några timmar ska jag pallra mig ner till stan och fika med en saknad Anneli på Storken four-a-clock men först ska jag ta tag i min egen krage och göra åtminstone hälften av det som jag ligger efter med.


Sara & Anneli i nian ^^ <3




Det viktiga är ju att man försöker

2 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

hihihi va söta vi är! :D <333

2010-01-29 @ 19:08:56
annie säger:

hahahhahaha men jag dör!! fulaste!!

2010-02-04 @ 13:43:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: