the day I thought I'd never get through,

galen kväll igår! ont i knäet har jag med. och i höften, och axeln, och händerna.. haha (y) så jävla skönt att man inte blir bakis on top of it liksom :) nu har jag jättemånga härliga och fint underbara förslag; titta på harry potter, läsa ut eclipse, spela sims 3, äta mat(mmm, resterna från igår! pappa grillade! :D) eller sitta här med er, suckers, och uppdatera bloggen. Och tänka sig att jag nog tänker göra alltihop! Pappa kom precis hem med en extern hårdisk till mig :) så nu ska jag ha ordning på alla mina grejs :D ÅÅÅÅÅÅH jag måste träffa Marielle, min älskade vän! Saknar dig nå grymt och det finns mycket att prata om! (Dessutom har du fortfarande mitt sims-spel ;P) Nej nu ska jag vänta på att papsen blir klar med hamburgarna,



busa!


1 kommentarer
marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

HAHAH oppsi (A) du SKA få ditt spel, o jin ska ge mig din bok o grejs. Men i need to see u too!! så länge sen :(:( kan du typ imorron efter middagstid ? <3

2010-03-01 @ 20:07:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: