jordgubbsvin

-åh. gott.
-den ska jag faan ha!
Sitter i A204 och ska lära mig HotSoft av Sara och Elli när jag har min egna lektion i denna sal. Kul & konstigt att vi delar sal, haha första gången jue! :D Men jag vill inte lära mig HotSoft. Jag ska fortsätta med vattenflaskan i Illustrator. Nu är gnelli sur för hon vill röka och "ingen förstår henne" stackar Elli då. buuhu =) Jag vet inte vad jag vill skriva Elli tvinga mig att uppdatera(för annars får hon inte reda på nåt om mig liksoom? ^^) haha ikväll blire iaf filmkväll med Ida & Linn hemma hos mig och imorgon åker vi in och tränar innan vi drar igång plugguppdraget. Ligger efterx1000. (Och tjejer burken är inte klar än!!!!!)



Update senare också antar jag om jag gör som Elli vill vilket jag borde för hon e jobbig när hon blir gnelli <3


BTW jag vill veta vilka som läser min blogg!!!! haha jag vet inte ens hälften? Kan inte alla lägga en kommentar ni som brukar titta in då och då(inte ni som råkat klicka in här typ, bara nu liksom) Puss <3

1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

JAG LÄSER!!! :D & varför använde du inte mitt ord (bajs) ?!?!!! (arg elli) hahaha. & jag förvandlas till gnelli utan mina ciggisar. :b iloveu <3

2010-02-05 @ 15:43:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: