jag borde uppdatera

men jag vet inte vad jag ska skriva..

får se hur det här går då; jag försöker.

Ayer/Yesterday/Igår: Jag har haft friluftsdag i Fjällnora, och jag kan med ära och stolthet presentera att långfärdsskridskor inte är min grej riktigt.. haha har fortfarande lite dåligt samvete för Ida och Linn som fick dras med mig hela rundan, som ville åka snabbt liksom. Tolie var där också med hennes klass från Jällaskolan, och lilla vovvisen me ^^ Sen när den fria luften tog slut åkte jag hem till Ida och Linn, där Linn fick mig beroende av Country Life på Facebook! =( Inte okej, men ändå okej liksom. Utgång var planerat också, eftersom det var onsdag och 25an på VIP och hela HALVA PRISET i baren på Kalas hela kvällen, men det blev inte riktigt som planerat där. Och det ångrar jag ju som tusan när bästaste Tim skull överraska mig och komma även fast han inte kunde innan, pga pengabrist som han löste genom att samla ihop pengar av sina vänner. Och nu är han skyldig dem pengar. Och jag var inte ens där. Fuck me I suck(not the kinky kinda way). Men hoppas att det var toppenroligt ändå! Och det är fortfarande lika fint :') Det är ju tanken som räknas, min underbara vän!<3

Hoy/Today/Idag: Vakna av att mobilen ringer klockan fem, och stänger av den fort som döden!!!! Åkte till skolan helt zombie och osminkad för att attendera idrottslektionen som deltogs av 4 pers varav 2 ombytta. Vi fick närvaro genom att gå till Mc Donald's. Intyga med kvitto! (y) haha chill! Sen segade skolan på som vanligt, jag hann fixa till morgon-Elin lite innan GKn. Efter lunchen bjöd jag Tim på kaffe och dumbbbble, vilket en bakis sötnos blev happyhappy av =) Efter skolan blev de Storken (som vanligt) sen några ärenden till bl.a. Grand Hotell Hörnan(där Sara jobbar!!!!) och C-stationen för info om Linn's hemresa imorgon. Och eftersom farfar fyller 88 jordsnurr idag så åkte vi ju dit såklart och firade honom! Sen så fyller Emelie i klassen 19 bast me, så GRATTIS på dig också!! :*


Nu har jag varit jädrans skillad och fått ner så mycket skit för er att gräva i :)



Puss på er som fögyller min dag.
ni gör mig lycklig, och ni är bäst!

1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

fin bild :D <3

2010-02-19 @ 20:24:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: