headed for the capital

Jahapp. Så vaknar man av att man måste upp tidigt för att man ska festa.
Vart nånstans lät det fel?

Bexxi e här. Ida e här. Tack å lov att Sara är här. naat hihihihi! Nu har jag ätit frukost och jag tänkte ju ha te till mackan, te och macka duvet, och så äre ju så att Elin med skills glömde sätta på vattnet, och det var kallt , och inte gott. Men nu kokar det för fulla kastruller!! Mmm te! Såhär går det när jag inte har nåt vettigt att komma med, skriver femtio rader om te. Därför väljer jag istället att inte uppdatera vissa dagar. Sure you're thanking me now huhh? -9 grader celcius äre väl me, inte så grymt kallt som igår. Gaah! Jag uppdaterar väl sen när jag har nåt att komma med, typ innan vi åker eller imorgon när jag kommer hem. Eller kanske i Stockholm om ni har tur och festen suger =)


Duscha snart, packa ölen och sticka!


STARSTRU(CK/KK)!
Lady GaGa
Katy Perry

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: