frihet på ingång

Morgondagens längtan kommer att vara fruktansvärt jävla äcklig, och i övermorgon smäller det så hårt att dynamit-Harry inte hade vågat citera sig själv!!!!
Haha. Uppdateringen har ju varit sådär förjävla illa asså. My deep apology. Helgen har i alla fall spenderats med Sara, Ida och Linn :) Fredagen så kollade vi på 3 filmer mohaha. Lördagen bestod av att vakna, äta mummafrulle och sedan förinta hjärnsubstans med hjälp av skolans underbara påhitt även kallat läxor. Jag är stolt över mig själv som lyckades få så mycket gjort i alla fall. Plugga är inte min starka egenskap direkt, snarare min svaghet är jag rädd. Efter pluggandet var det kväll igen, men vi var ju redan slut i huvet så alkohol på det hade desvärre nog bara haft en otrevlig effekt. Vi hyrde en film =) Söndag. Vakna, åka in till stan och fika på Storken(femte gången den veckan!), träna och sen så åkte jag och Sara och hälsade på en oerhört saknad Marie!! Det var supermysigt och Marie-mat(<3<3<3<3) fick man också! Vi ska dit igen på torsdag och fira mig och Sara =) Nu har jag varit en snäll Elin som gett ut all denna konfidentiella informationen (hah naat) och ikväll ska jag hem till Ronny ^^.
På återseende, vi hörs och ses.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: