french manicure

Jag älskar detta väder, kan ni förstå det eller?! Åh så underbart när alla planer om att kunna hitta på nåt överhuvudtaget förstörs, och så fort man blir tvungen att joina en smokyfriend utomhus så dör en liten bit av en själv varje gång. Jag bara kan inte rå för det. Vintern i mitt hjärta, you make me hooooot ya cold thing ^_^

Anyways, Ida och Sara sover fortfarande. Vi skulle dygna inatt men de bangade, bajsungar. Vi var vakna till ungefär 5 när de bestämde sig för att de var trötta.. Och jag som hade tänkt att sätta dit diamanterna som jag fick av Linn på mina nymålade naglar. Och mitt beroende framför Country Life har inte minskat och nu är jag på level 11! HAHA omg jag dör av mig själv, jävla nörd Elin.. Och vi som skulle åka till Ida, och sen gå till stan från henne och fota! Och fika på Storken.. men det lär vi göra iaf(bara för att du din hatade grej inte ska vinna), och så tycker jag att Elli också kan komma ner för hon har min kamera!! =( Ock så vill jag träffa dig jättemycket såklart, älskling :* Menmenmenmen. Nu vet jag fan inte vad jag ska göra... jag pussar på er iaf :)



Pusspuss


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: