and ended up in prison

Vi hade det kul igår, och Saras "ragg" +kompis kom ut till Alunda från Bromma xD hahha i en TAXI! Vi åkte tillbaka med den på en gång eftersom klockan var typ 2-3 nånting och bussarna hade slutat gått, och han skjutsa oss ända till Storvreta!! Haha mer om taxiresan får/vill ni tyvärr inte veta :P Jag kan bara säga att jag inte uppskattade att det var 20 minus ute.. Nu ligger alla och sover. Eller jag och Sara är uppe, Elli ligger i min säng och tittar på Jiddra inte med Zohan, och OMG vilken jävla apfilm x'D Hahahhaha sjuuukt! Vi gick och la oss runt fem, och nu börjar huset vakna till liv igen. Sara har gjort våfflor! Ängeltvillingen! <3 Och så är man astagg på krogen ikväll =D Party jag mår asså! Resorb FTW!!!!




Puss!


2 kommentarer
ellipelli säger:

haha sjukt roli film. <3

hoppas ni får dunderkul ikväll!

2010-02-24 @ 16:26:52
flisan<3:D säger:
http://flisssi.blogg.se/

hejsan<3 kan du fixa min blogg vill så gärna få den fixad<333

2010-02-25 @ 21:03:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: