a womp bam boom

hårfärg skallen, greaselåtar i skallen. jag hade tänkt titta på den underbara filmen igår kväll, för jag har ju den filmen, och jag har ju tittat på den i alla år! Men DVD-spelaren har tydligen inte funnits i alla år, märker man när man hittar filmen i VHS-format.. unawesome. Då hade jag spakväll istället, awesome! Idag känns det hetsigt. Jag ska först bli klar med hårfärgningen, sen ska jag åka ner till stan och kpa nya skor, gå till banken och fixa mitt studiebidrag till mitt konto. Jag har ju fyllt arton så pengarna flödar inte någonstans för tillfället. Innan kom de ju in på pappas konto. Så måste jag göra en till grej. Det är lite av en hemlis för jag vill inte berätta ^^ Sen så fyllde morfar år igår, GRATTIS på 69års-dagen gubbe! Nästa år blire storparty á la 70 bast =) Jag kanske följer med Becca ut ikväll också, hon ska träffa en kille/man? ingen aning hahhaahaa... jaja. nu har ni fått veta lite granna iaf! :D


puss


1 kommentarer
Marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

ÅÅÅ DUMMA MOBILEN! kan inte messa :P skulle iaf skriva "hejsan love! tack att du frågar men jag orkar inte festa när jag kommer hem. tack för att du frågade <3 jag ska bara ta det lugnt hemma. I <3 U :*"



ha det så kul imoorn, xoxo

2010-02-27 @ 01:48:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: