316.

Jau!
Klockan är seriöst, LEET!
fett skillat av MIG!//Raaffe
Yeh, vi har typ en så HÄR seriös lektion (Y)
Mmm gillart!
Oh bytheway, Elin bloggar är nu bloggrape:ad!!!
Av mig.
Som ni nog fattade.
Paha!
Enter knappen är cp.
INTE OK ASSÅW!!!!
Måste fan gör ngåot seriöst...
Ska fan knuffa ner Elin från bcken på onsdag!!!
Thats how evil i am!
Asså jag kan inte komma på NÅGOT seriöst att skriva så fan.
Länkar bara till min EGNA fantastiskt intressanta blogg!
You WILL love it (headern ska fixas)
http://raaffe.blogg.se

Eller "Raaffes"!

Nu ska jag fan dryga mer på min egna bloggg!
Ciao<3

1 kommentarer
BLOGGSVAR säger:

jag ska inte till backen HA-HA =) och jag behöver nog ingen knuff för att vingla ner på isen med grillorna på. Fyy va pain in the äckelhål.



cp-enter...

2010-02-15 @ 13:46:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: