död åt formade julkort

Det är lööördag, mina vänner. Har jobbat idag också, började klockan åtta och kan säga att jag inte är morgonmänniskan utan jag gick och gäspade mellan varje brev. Shit va postfacken sitter i huvet nu.. Har ju tidigare dagar bara fått sitta vid 74-76 men idag vare uppsamling, som att det inte räcker med att kunna alla postnummer i kära Uppland så ska man veta samlingsnumrena runt hela landet (y) Allmännbildning på högvarv haha. Roligt äre ju när folk skickar julkort och skriver "Fam. Karlsson" och förväntar sig att man ska veta vart man sorterar det? stackars barn stackars barn. Fick också ett brev med 743 40 (mitt postnummer) Örebro.. man ba hm. jahapp? Så alla de här jävla julkorten som inte kan nöja sig med fyra kanter? DÖ DÅ! Asså hahaha sa jag att det sätter sig på hjärnan eller? Nej nu glöms detta för ett tag. Carro och Elli kommer hit ikväll och myser med mig :) Eftersom jag inte kan festa e detta en supergosig lösning, finns mycket att prata om haha! Nu ska jag vara lite duktigare än va jag redan varit och plugga. Hörsdå!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: