very merry xmas for mi


Tack så mycket för en fin julafton, synd bara på lilla Malin att hon fick vinterkräkisen så släkten inte våga sig hit haha :P Men mormor och morfar och Jocke (morbror) kom ändå :) Tack så mycket för allt fint jag fått, en dator av mami & papi, 500kr av mormor & morfar, 500kr av faster & janne, 1000kr av farfar, en pincett av malin (som veerlikgen behövdes! började bli buskig hahaha, tack!) och ett nytt headset av sara som också var så jävla välbehövt eftersom mitt har pajjat. Sen har vi minijul med kusinerna från Vattholma nån dag framöver :) verkligen en superbra jul och jag hade inte kunnat önskat något mer än vad denna jul gett mig. Tack! Tack till tusen! Och tack bror som har hjälpt mig att få igång min dator och installerat och haft dig hela kvällen! Vet inte vad jag skulle göra utan en så teknisk bror haha! Nu ska jag sova, julshopping imorn sen utgåååång hell yea? FUCK YEAH!
















0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: