my heart goes out to you

Det finns mycket att vara tacksam över, och jag är så jävla glad att jag har blivit välsignad med de vänner jag har i mitt liv. Det är så svårt att verkligen visa min verkliga uppskattning men jag försöker, varje dag, att ge tillbaka lite av det som jag känner att jag får av er för varje andetag jag tar. Jag älskar er. För att ni ställer upp och bryr er. Finare flickor och pojkar kan jag inte tänka mig existera. Och detta uttryck "Man saknar inte det man aldrig haft" är ju sant, men faan va folk har gått miste om något ifall de inte har det lika bra som jag har det och vad jag tycker synd om er som inte har denna vän att kalla den bästa. Jag har flera stycken, men ledsen så ger jag inte bort nån de är mina, det är dom som håller mig kvar. Mitt syre. Håll er nära så jag inte kvävs <3

2 kommentarer
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

aaaw gummsi, love you <3

2010-12-23 @ 23:56:23
Linda Eriksson säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Gumman då, du vet att du betyder mycket för mig med. Vill aldrig förlora dig.. BIG LOVE <3

2011-01-02 @ 20:23:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: