mellandagsreaaaa

 

Wiie idag har det stått endast shopping på schemat, vet inte hur mycket jag handlat för haha men vet att jag är nöjd. Har fixat nyårsklänning (som var nedsatt till halva priset!) och hitta en liten väska me som även den hade dragits ner 50% :D Så hitta ja en annan sjuukt snygg klänning som de va hela 75% avdraget på, supernajs! Vet inte om jag var riktigt frisk idag men kände att jag behövde en dag ute så jag slapp oroa mig för nyårskläderna en extra dag, men de tog man ju hant om på en g ;) Ser verkligen fram emot nyår nu! Middag hemma hos Lea med de allra bästa töserna där vi förar skallarna av oss efter en förhoppningsvis storslagen 3-rättersmiddag :D efter det är det relativt obestämt och det känns riktigt bra. Hatar att planera är mer den spontana typen. Annars blir man bara besviiiiken. Nu dunkar de reagge i öronen, snart äre Pensionärsjävlar. Om ni inte sett det har ni missat nåt. Grymt jäkla knas alltså :D . de va inga jävlar D':


2 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

LOVE mellandagsrea! & nyååår! & pansionärsjävlar :D vi passar ihop elin <3

2010-12-27 @ 22:44:00
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

klart vi gör de! puss påårej hjärtat <3

2010-12-27 @ 23:53:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: