femtonde december

Men jisses hur fort tiden går! Det är bara en halv månad kvar till nya tag och nya löften som man sedan, enligt traditionen, bryter. Och imorgon åker Marielle till Japan! Även fast vi inte träffas så ofta som vi gjorde förut så är ju själva tanken att träffas är omöjligt väldigt jobbig.. Alla bara åker och åker och lämnar mig kvar för att ruttna i kylan.. Nåväl, ha så kul utan mig allihopa, I know you'll miss me ;) Idag hade jag tänkt att göra ett prov som jag missat så jag slipper ha det hängandes över huvudet mitt sista jullov men awesome som jag (egentligen) är glömmer jag böckerna hos Ida.. får se jag kanske åker till skolan på fredag och gör det istället. Jag börjar ju jobba idag så är lite spänd på hur det kommer att gå. Be för mig att jag inte är värdelös? Nu går bussen om 20 min och jag har inte ens käkat frukost.

See ya soon perhaps, kisses on the nose!

1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

hur gick det att jobba? :D

2010-12-16 @ 15:21:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: