elli gnelli

Elli tjatar och tjatar och tjatar på en uppdatering så de får väl bli en, så man slipper allt jävla gnäll! HAHA skj. De va ju ett tag sen. Så vad har hänt sen sist? I onsdags var jag ute på Etage med Ida, Rasmus, Becca, Linda, Louise, Johanna och kompaniet. Jag hade riktigt roligt och kvällen var minst sagt händelserik. Vi kom hem till Ida runt fem på morgonen så skolan blev liksom ett litet NO-NO haha. Vi gick och köpte cola och beställde pizza och tittade på massa serier. Igår var jag först i skolan, sen efter så shoppade jag i all hast och sen följde jag med Sara och Elli till Resman när de bokade biljetter till Thailand. .... yeee två månader utan dom, kommer jag ens klara det? Det längsta jag och Sara har varit ifrån varandra nånsin är en vecka mer eller mindre. Hela mitt liv har jag alltid haft henne nära och nu ska hon till andra sidan jorden. Och i somras visste vi inte hur vi skulle kunna vara ifrån Elli i två veckor, nu blir det nästan som ett helt sommarlov. Men jag är glad för deras skull såklart! Vilken jävla chans! Efter att de beställt biljetterna så for vi hem till Elli och tog en timmes promenad, käkade otroligt god mat och sen bastade vi, grymt skönt! Som avslut på kvällen hällde vi upp en skål chips och myste ner framför Eclipse, som jag fick i brevlådan igår. Nu vet ni! Snart ska jag iväg på utbildning på Posten senare blir det utgång på min lilla favorit Fame.

Ciaoaoao

2 kommentarer
ellipelli säger:

HAHAH jag vill ju läsa om vad som händer honey! :D det sämsta med att vi ska till thailand är att åka ifrån dig & alla här hemma.. kommer sakna er så sjukt mkt men vi kommer hem igen & de här är verkligen en livschans för mig å sara! IKVÄLL SKA VI HA CPKUUUUL HJÄRTAT!!!

2010-12-04 @ 10:18:21
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

helt sjukt va länge dom ska va borta! men så glad för deras skull!!! OMG! Detta måste jag säga till sara men skriver nu så jag inte glömmer. De borde sy sin studentklänning där för det är billigt att få skräddarsydda kläder där! :D shit va nice eller huur ^^

men när dom är borta har du kanske iaf liite tid för mig (A) <3

2010-12-04 @ 13:41:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: